23.2.10

ימים מתישים עוברים על כוחותינו המממ....ככה אני מרגישה אבל אני לא רוצה ל'בוא' לפה בשביל להתבכיין,האמת היא שזו תקופה לחוצה -באופן חיובי אבל עדיין..בכל מקרה אני לא אוהבת פוסטים של 'אופ כמה הייתי רוצה להשקיע בבלוג,אבל אין לי זמן' אז אני לא אכתוב כזה, אני רק יכולה לספר שמתבשלים פוסטים מעניינים אבל מאחר והעשייה שלי היא בעולם האופנה,אז הרבה פעמים אפשר לחשוף דברים רק אחרי שהם כבר קרו או הסתיימו,למשל עיצובים שאני עובדת עליהם עכשיו מיועדים בעצם לצאת לאויר העולם רק בעוד שנה נגיד, אז אני לא יכולה לשתף בהם!מבאס.מה שיוצא זה שאני יכולה לחשוף דברים רק באיחור כשעבורי הם נראים כבר מיושנים ולא רלוונטים במידה מסויימת...מצד שני אני הרי כן אוהבת דברים שעבר זמנם מפעם....אז בלי קשר, הנה כמה תמונות שצילמתי בניינטיז...

Facebook Comments

3 אנשים חשבו ש...:

Lilya אמר/ה...

מאוד אהבתי את התמונה השלישית.

sefi אמר/ה...

הכל מהמם, אבל התמונה עם חולצת הבטן מדהימה.

lian אמר/ה...

התמונה השלישית יש בה משהו חי-כאילו סצינה
והתמונה שלי היא פשוט ככ ניינטיז.
עדיין מחפשת את האלבום הטוב!...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...