2.11.09

MY BOYFRIEND'S T SHIRT-VOL.2...

מהחולצה הזו בעצם זה הכל התחיל....גם הגבר שלי הוא כמו הרבה גברים חובב חולצות T,כל פעם שאנחנו מחליטים על יום קניות בשבילו,זה בדרך כלל נגמר בעוד טישירטים,כמה כבר צריך???זה לא שהוא לא לובש דברים אחרים,אבל נו...ככה זה,כאילו שלנו הנשים אין יותר מדי נעליים....



Facebook Comments

4 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...

ככה אני רוצה להתלבש!!!
גנבת לי את הלוק... :(

Neenoki אמר/ה...

OMFG! This is the T that i'v done :))) Stupid chinas made a mistake in the header "PasiTic Riders" - should be "PaciFic Riders" :)) LOL

lian אמר/ה...

S את צוחקת עליי@!!!טישירט מעולה,אני מתה עליה-יש לו גם בלבן,אפילו אני לא שמתי לב לשגיאה חחחחח-אז זה בסדר,איכות טובה סהכ

Neenoki אמר/ה...

Yeap.. heavy cotton stone wash (or snow wash), if i'm not mistaken. Cool coincidence :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...