25.2.10

פורים 1995.אני בתחפושת רולרגירל,(רגע לפני הסרט בוגינייטס-כך שאין קשר לדמות!)לבשתי זקט סאטן ספורטיבי מגיל 5, מכנסונים יד שניה (עלו 2 שקלים) ביריות של פעם מסבתא של אמא.עדי ס. לבשה חצאית סאטן שתפרתי ועליונית מהארכיון....בערב שמתי על הכל מעיל ארוך ונסעתי על הטוסטוס שלי למסיבת פורים באלנבי 58. נזכרתי בזה לפני שבועיים והיה לי ויכוח עם הגבר שטען שהייתי צעירה מדי וזה לא יכול ליהיות שהכניסו אותי לשם, חחחחחח משעשע.הרחבה המרכזית באלנבי היתה צפופה במיוחד בפורים - עד כדי חיכוך הדוק ברוקדים המזיעים האחרים...ובצ'יל אאוט לאונג' היתה אוירה דקדנטית כראוי,עם הנרות והמזרונים כמתבקש...

והנה שיר שהוא לא ממש פורימי אבל נורא נורא מזכיר לי את התקופה.

Facebook Comments

7 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...

תחפושת ממש מדליקה!!

ענבל אביזמר אמר/ה...

גם פוסט מהמם וגם את!

duffi harpaz אמר/ה...

תמונה הורסת!!!

Keren Gillan אמר/ה...

איזה תמונה משגעת אתן נראות כל כך ילדות ואו איזה תקופה עם איזה זיכרונות .כייף גדול .
איך היה היום? למה התחפש עילאי ? אצלי תמונות בקרוב .

lian אמר/ה...

חבל שאין לי עוד תמונות מהתקופה!!!!.טוב מיותר לציין שלא היתה אז מצלמה דיגיטלית!!!!הנס הזה קרה רק כשנתיים שלוש אחכ....

עילאי חולה כמובן!יותר צפוי מזה לא יכול ליהיות.
חוץ מזה הוא מתעקש כבר שבוע שרוצה להתחפש לגזר ואף אחד לא מבין מאיפה הוא המציא את זה!!!!!♥

sefi אמר/ה...

למכנסיים כל כך קצרים עם ביריות צריך קצת אומץ. אבל את ניראת שם מהמם!

marjorie morningstar אמר/ה...

אין כמו הניינטיז :)
לא היה המון גלאם, אבל היה נורא כיף.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...