19.1.10

Renuar Girls

הרומן(המקצועי..) שלי עם חברת רנואר מתחיל איי שם בתחילת העשור הקודם,כאשר הקמתי ביחד עם צוות המעצבות את מחלקת הגרפיקה של החברה.מאז ועד היום רנואר לא מפסיקה להתפתח.
צוות העיצוב גדל ורובו השתנה,המחלקות השונות גדלו והוכנסו שינויים ושיפורים בכל התחומים.
ברנואר לא עוצרים לרגע כיאה לחברת אופנה מהשורה הראשונה. דבר אחד לא משתנה, האווירה.
כשמגיעים למשרדי החברה, שם מתרחש הכל, מתקבלים בגישה לבבית ונטולת פוזות.
בתור מי שמתעבת 'פלצנות' אני סולדת ממקומות שמטפחים אוירת קדושה מעושה,כאילו מי שמניח רגל על מפתן המטה שלהם צריך לקוד קידה, כי הגיע למקום שבו אנשים באמת מבינים.... 
ברנואר לא מתאמצים להרים את האף.זה לא מטריד אותם אפילו.הנה כמה תמונות מביקור אצלם.































תודה לבנות-עינב,רונה,עדי,הילה,רוני ורינת!




Facebook Comments

8 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...

כולן לבושות כל כך מגניב, אהבתי את הכל!

אנונימי אמר/ה...

כולן לבושות הורס! הקנאה חונקת את גרוני

אנונימי אמר/ה...

הן כולן לובשות בגדים מרנואר?
את יודעת מאיפה הטוניקה עם פסים האלכסוניים של הבחורה עם הנוצות בשיער?

lian אמר/ה...

אני מניחה שהן מערבבות מרנואר ומ-24/7 ועוד מקומות-אחרי הכל הן נוסעות הרבה לחו"ל ויש פיתוי לקנות, האמת שככ נסחפנו עם הצילומים ששכחתי לשאול אותן מה הן לובשות!!!!!

Unknown אמר/ה...

תמונות מגניבות!קטעים אני מכירה את רינת המתוקה משנקר למדנו יחד את החודש וקצת שסבלתי שם יותר מדוייק...

אנונימי אמר/ה...

אכן לבושות מהמם. איך אפשר להשיג את המכנס הקצר הפרחוני?

lian אמר/ה...

אני אנסה לברר.... (:

Dana (MODAna) אמר/ה...

כמה שאני רוצה את המכנס הפרחוני...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...