11.11.09

From The Archive-2002

כבר שנים שאני אוספת תמונות, בעיקר אופנה אבל גם הרבה 'מסביב' כל דבר שמעניין אותי ומעניק השראה בצורה כלשהי מתווסף למאגר.
מגיל צעיר זה היה מגזינים, גיזרי עיתונים וכאלה, אח"כ עם בוא עידן האינטרנט זה הפך למאות תיקיות במחשב, בדר"כ מקוטלגות לפי שנים,שמות של דוגמניות,מעצבים או צלמים ועוד...כן היו תקופות שאין דוגמנית על הפלנטה שלא ידעתי לנקוב בשמה, הייתי מזהה תצוגה של מעצב בלי קושי רק מהצצה חטופה במסך-וכן זה מזכיר לי את הגעתו של ערוץ האופנה לחיינו,איזה פלא זה היה!!! היום הכל ככ נגיש ככ מרעיש,ככ הרבה מכל דבר,האינטרנט הזה שבהתחלה עוד אמרתי עליו-למה זה טוב?אין שם כלום...היום הוא חלק מאבות המזון, צורך בסיסי קיומי.
שיוט ומעקב אחרי בלוגים זה ממכר ומסעיר אך גם מתיש ומדכא בעת ובעונה...יש ככ הרבה!אלוהים!איפה כל זה היה כשאני הייתי בת 15?16?
ישבתי מרותקת למסך לתכנית של אלזה קלאנצ' בשביל לשאוף עמוק כמה תמונות חטופות מ'העולם'...
היינו מצלמות תמונות על פילם,לפעמים הסרט לא היה מתיישב טוב במצלמה והיתה אכזבה גדולה כשפתחתי בהתרגשות את המעטפה בחנות צילום.לפעמים סתם היה יוצא מטושטש,לפעמים היו יוצאות תמונות מדהימות אבל לא היה למי להראות אותם!!!!!היום לכל ילדה בת 17 יש מצלמה דיגיטלית היא מתעדת כל פיפס ומשגרת לחלל העולם הוירטואלי, מתקשרת עם אנשים שאוהבים את אותם דברים כמוה ברחבי הגלובוס,איזה עולם שונה ומרתק!!איזה כייף להם!
הנה קצת מהארכיון של 2002-זה כאילו לא לפני הרבה זמן,אבל זה בעצם רחוק.



ומה שנחמד באופנה זה
שהיא חוזרת על עצמה בטבעיות כל כמה שנים.



















Facebook Comments

2 אנשים חשבו ש...:

morana אמר/ה...

ליאני - מקסים!

אנונימי אמר/ה...

באמת מקסים... מעורר זכרונות לימים של פעם, למקורות ההשראה שהיה צריך ללקט, פרה-אינטרנט. שהפנטזיות שיחקו תפקיד הרבה יותר מרכזי, באין ברירה. אבל אלו הסיפורים הכי יפים כי הם מתארים את הדרך שעשינו ממי שפעם למי שאנחנו היום. וזה באמת מעורר השראה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...