12.11.09

Kelly vs. Kelly
קלי סמית רוצחת אותי.

לאט, ברכות ממכרת עם האיורים המושלמים שלה והבלוג המושלם שמכיל רק את התמונות הכי מושלמות שקיימות.
אחרי כשעה של נבירה בבלוג שלה http://www.kjsdesign.blogspot.com/ והתעלפות בלתי פוסקת, פתאום אני נזכרת שהקלי שאני בדר"כ עוקבת אחרי העבודות שלה היא לא סמית בכלל,היא קלי תומפסון.מה לעזאזל?
אחת מאוסטרליה השנייה מניוזילנד (נו באמת), תומפסון גם מצלמת ושתיהן מאייירות בסגנון ממש ממש דומה,כזה עדין וחלומי שאני חושבת שהוא הכי יפה בעולם.
מה יהיה?אני הולכת להביא לי משהו מתוק.איזה משבר.

איורים של KELLY SMITH מתוך הבלוג

 



איורים מושלמים אף הם של kelly thompson



תציצו בקישורים שלהם-במיוחד הבלוג השווה של סמית'.
לילה טוב.♥♥♥

Facebook Comments

1 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...

טוב,זה נורא לראות כזה כשרון... אני מתכננת נקמה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...