8.11.09

RAINY RENUAR

ביום הגשום ביותר בשבוע שעבר קפצתי למשרדי רנואר לפגישה עם  המעצבות,
כ"כ חיכיתי כבר ליום קר כדי ללבוש גרביונים והייתי מרוצה לצרף להם את המגפיים החדשות שקניתי באחד הימים החמים של החודש שעבר...
כמובן שבדרך פקד אותי גל חום, מזל שלבשתי חולצה קצרה מתחת לסריג!!!
בכל מקרה כשהגעתי לרנואר גיליתי שלשמחת הגרביונים שלי יש עוד שותפות! בעצם,כולן! משעשע לא?

אפרת בגרביון אפור

חצאית קטנטנה-אפשר לקרוא לזה חצאית???
ושילוב צבעים שעושה נעים בעיין

 מפרגנת לאחות הקטנה של רנואר TWENTY4SEVEN 
בסריג פלאפי בצבע טעים..... 



הכי רחוק ממנה עינב הלכה על לוק קולי בגרביון שחור מחורר של רנואר


בדרכ עינב עושה כמנהג בר רפאלי-אבל הפעם הצלחתי לצלם! 
 להשלמת הלוק- מגפיים הוררסותתתתתתת!!!!

לאק הזוי וטבעת משוק פשפשים בפריז

עדי הלכה על מראה קז'ואל חורפי בסריג אפור מושלם


אה, וכמובן,גרביון אפור אטום..

רונה -תמיד בגלאם, חולצת סאטן וגרביון מבריק



אה,והגרביונים שלי?שחורים עם טקסטורה של מעויינים,חצאית צמר חדשה


טישירט מזארה וצעיף ענתיקה


תמונה משעשעת למדי



Facebook Comments

6 אנשים חשבו ש...:

חן אמר/ה...

לא לא לא...שאני אבין.
נראה לך שלא תשימי תמונה של המגפיים שלך?! כן כן - אלו שבתמונה - מעל הברך, כן כן, המגפי ירך הללו!!!
מסוקרנת פה...

אנונימי אמר/ה...

הבנות נראות מעולה...סטייל הורס.
ומאיפה האוברול של עינב?

אנונימי אמר/ה...

מאיפה הקרדיגן שאת לובשת?האפור?

lian אמר/ה...

הקרדיגן האפור הוא מפול אנד בר..והוא פשוט מושלם הולך טוב עם כל דבר,
והמגפיים...נו את לא מצפה שאני אחשוף את הכל על ההתחלה?אני לא בחורה כזו. צפו לפוסטים נוספים...♥

sefi אמר/ה...

תמונות מדךלקיות. הבנות ניראות מגניב. הלואי ויהיה אפשר ללכת עם גרביונים כשאחזור מניו יורק. קניתי מלא.
את ניראת מגניב והתמונה האחרונה ממש משעשעת.

lian אמר/ה...

SEFI-אולי תביאי לנו קצת חורף משם???לא יחייבו אותך במכס,זה לטובת המדינה!!והגרביונים!♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...