9.10.09

תמונות
מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי משיכה לתמונות,כאלה שאני צילמתי או אנשים אחרים, אלבומים של אנשים שאני אפילו לא מכירה, תמונות שראיתי מאה פעם או שרואה בפעם הראשונה, זה לא משנה.
אני אוהבת את הקסם של רגע אחד שמונצח, מסתורין שנשאר ,אוירה שהמצלמה לכדה,אור מסוים, פרט שנחתך מחוץ לפריים,קומפוזיציה וכל שאר הפרטים,מה לבשו בתמונה,הגרעיניות או היעדרה,
הכל מרתק ומסקרן אותי כשמדובר בתמונות ,כמובן שמגזינים זו אובססיה שלי מאז ומעולם, הפנטזיה,עולם שלם שמכילה תמונה,הריח של הנייר...כן, מכורה כבדה,
מנוי לשני מגזיני אופנה מחו"ל מאז גיל חמש עשרה ואגירה של כל קטלוג אופנה או עיצוב שיכולתי להניח עליו את ידי הפכו את הספרייה שלי לארכיון מעניין אבל מאוד מאובק..
במשך השנים אני והחברות עשינו נסיונות לחקות את מה שראינו במגזינים,התלבשנו התאפרנו וצילמנו אינספור תמונות (על פילם~!!! כן כן)
כבר שנים שאני אוספת תמונות גם כאלה שמוצאת בכל מיני מקומות וגם את שלי,בתחילה באלבומים אמיתיים ובשנים האחרונות במחשב,כל חוויה מתויקת ומקבלת כותרת דיגיטלית.
גם עומס התמונות שנגרם עקב מהפכת הצילום הדיגיטלי לא מייאש אותי,להפך.....הדבר האהוב עליי גם היום הוא לשבת מול המחשב לשים אוזניות עם מוסיקה טובה ו"לדפדף" בתמונות...





Facebook Comments

1 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...