15.5.12

SUMMER BLUES

בכל עונות השנה אני חובבת כובעים מושבעת, וכך התגלגלו אלי הכובעים המעולים האלה של 'תמרה'
תמר גרטנברג המעצבת חיברה בין כובעים קיציים פשוטים לשלל עיטורים ושדרגה אותם פלאים בדרכה המיוחדת,
וכך עם חולצת שיפון של מיס אנרג'י  ( 99 ש"ח  בלבד  בעונה!!)
 יצאתי לי אחה"צ אחד בחודש שעבר לטיול קצר ועצרתי ליד בית ישן שכבר מזמן קרץ לי.....
אני מאופרת באייליינר ג'ל של מייבלין, וליפסטיק CRAZY FUSHIA של לוריאל, שילוב קייצי מנצח.

 באותה הזדמנות צילמתי את חברתי הטובה מורן מספר תמונות..


Facebook Comments

5 אנשים חשבו ש...:

משפטים לפייסבוק אמר/ה...

נחמד מאוד! פריטים אפנתיים לא רעים בכלל!

that texture magic אמר/ה...

הרעיון של הכובע המשודרג חמוד ורלוונטי מתמיד לימי הקיץ !
חוץ מזה-
התמונות מקסימות,
והאחרונה הפילה אותי לגמרי!

Fashion Matters אמר/ה...

אהבתיי את התמונות.. ממש אומנותי ואדיטוריאלי :)


http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הכובעים משגעים! היכן רוכשים?

ליברוס אמר/ה...

הכובעים ממש יפים אבל אני חייב להגיד שהצלם עשה עבודה מדהימה.
לסיכום מהמם!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...