2.2.11

מה עושים עם כל הבגדים של הבייבי ששוכבים להם בארון?
הרי הוא לא באמת יספיק ללבוש הכל לפני שהם יהפכו קטנים מדי...אז...מצטלמים.
הפעם בחרנו בשני 'לוקים' הראשון גראנג'י בחולצה משובצת (קניתי בלונדון)
וכובע טוויד הכי קולי( 20 שקלים במקום הרבה יותר!!מ-H&M בסייל!),
(עכשיו שאני חושבת על זה איך לא הצטלמנו עם המשקפי ריי באן השחורות שלו???מילא,פעם הבאה)


אח"כ החלטנו שחייבים לצאת לחפש שלוליות כדי לחנוך את מגפי הגומי המגגגניבות מ-פינאטס






מה בייבי לובש?ג'ינס (אמור ליהיות סקיני...) מפוקס, סריג וצמיד ניטים מH&M, ומגפיים מפינאטס

זהו, עד הפעם הבאה, שיהיה סופש מוצלח לכל המטיילים והמצטלמים באשר הם...


Facebook Comments

5 אנשים חשבו ש...:

Avital אמר/ה...

ממש cool הבייבי שלך!
הסריג והצמיד משגעים והצילום עם המגפיים בשלולית מהמם!

סופ"ש נהדר.
אביטל.

Keren Gillan אמר/ה...

פשוט הורס הילד ,
והצילומים משגעים , חייבים להפגיש ביניהם!

marjorie morningstar אמר/ה...

כשיהיו לי ילדים, כנראה שאלביש אותם ככה. הסוודר הזה כל כך מגניב!

lian אמר/ה...

אני חייבת להגיד שזה ממש כייף להלביש בן!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה בונבון ואיזה סטיילינג הורס!
נראה לי שלהלביש את הילד שלך זה יותר מאתגר מלהלביש את עצמך.
אני כבר לא יכולה לחכות :)

שרונה
Photo.Fashion.Passion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...