13.1.10

FADE TO GREY
יכול ליהיות שאני אוהבת חורף בגלל שאני מכורה לצבע אפור?
אופ.אני פשוט לא יכולה בלי הצבע הזה, איך הפך האפור לשם נרדף למשהו משעמם?     אני אוהבת אפור כי הוא כמו דף חלק,אפשר להתאים לו הכל.


בביקור קצר היום בשילב נחשפתי לדברים מעניינים, למשל היה לי הכבוד להכיר את צ'אקי

לצ'אקי יש מטרה לקעקע את כל היד עד סוף השנה.קרן עוזרת לו עם זה. קריפי,הצ'אקי הזה.

בגלל שמשרדי שילב נמצאים באיירפורט סיטי-מקום שיש בו מגוון די גדול של מסעדות (נדמה לי) לעובדות החרוצות יש ממה לבחור את ארוחת הצהריים שלהן,כך היה מעניין בעיני שבחדר אחד הזמינו סושי משני מקומות שונים!הצטרפתי לסושי של קרן שהודיעה לי שהיא לא תסבול את הבלאגן שאני עושה באוכל אז שאשמור את המקלות שלי לעצמי ולא אחרב לה את כל המגשון. OK מאחר ונאסר עליי לנבור במנה שאלתי אותה- מה יש בסושי שהזמינה,אבל היא לא ידעה!מה הזמנת אמרתי לה-לא יודעת ענתה לי, כאילו זה ברור שפשוט מתקשרים ואומרים להם תביאו סושי.מה שיש לכם,לא משנה מה.חחח (קרן ואני הכי שונות בעולם וזה מה שיפה.)
איריס הציעה לי שאקח מהסושי שלה,כי יש שם 12 חתיכות ובדיאטה שלה מותר רק 10!!!!!!אמאל'ה,עולם אכזר עולם הדיאטות שאני עתידה להצטרף אליו בקרוב מאוד,סושי משמין???לא ידעתי.איזו תמימות.
השולחן עליו מתקיימת ארוחת הצהריים הוא שולחן בצורת אליפסה שעליו קולאז' צבעוני שיצרו מעצבות שילב בעבר.


חוץ מזה סוףסוף קיבלתי את מתנת היומולדת המקסימה שהכינה לי סווטה, מוכשרת שכמותה יודעת לעשות כל מיני פיצ'פקעס שדורשים עבודת יד שקדנית ומדוייקת, סיכה עם פרח קרושה שרשראות וחרוזים שאת הכל היא עשתה לבד.מתוק.


בחזרה לאפור שלי,היה יום מצויין לשמעטס שבחרתי ללבוש,לא חם לא קר,
סתם אפור!


תיק ומגף שאני מאוהבת בהם!

ותמונה שיכלה ליהיות טובה....

זהו.צהריים טובים.

Facebook Comments

14 אנשים חשבו ש...:

morana אמר/ה...

ליאני- פוסט מעולה. כייף לקרוא וכייף עם התמונות. נשיקות ואהבה.

sefi אמר/ה...

יפה לך אפור. אהבתי את מה שלבשת מאוד מאוד. אפור הוא גם הצבע האהוב עליי והוא בכלל לא משעמם. אפור זה הכי שיק.

לובה אמר/ה...

אפור הוא צבע נהדר כי אפשר לשלב אותו עם כל צבע אפשרי, גם צבעים בוהקים וליצור מראה נהדר.
אני מסכימה עם ספי, מחמיא לך אפור.

אנונימי אמר/ה...

אפור זה צבע גאוני, אפשר להתאים לו כל דבר בעולם וזה יראה נהדר...
אהבתי את מה שלבשת יצא מקסים, ובכלל לא משעמם!

lian אמר/ה...

THANX GIRLS♥♥
גם בעיני זה צבע שהוא טוטאלי שיק!!!
אולי בגלל זה תמיד מרגישה טוב ללבוש אפור.
ולנסוע באוטו אפור..וכו וכו...

אנונימי אמר/ה...

עכשיו תנסי למצוא אוכל אפור והכל מושלם!!!

lian אמר/ה...

אוכל אפור אמנם נשמע די מבחיל אבל אני יכולה לחשוב לפחות על דבר אחד טעים בצורה ממכרת-ריזוטו ויואלדי פטריות ובייבי שרימפ-שאכלתי בברצלונה!!!!

ענבלולית אמר/ה...

פעם ראשונה שאני בבלוג, נהנית מאד,
אם כבר באפור עסקינן, מאיפה הטוניקה והחגורה?

lian אמר/ה...

טוניקה ממקור לא ידוע-אטיקט לא ברור,והחגורה חיפשתי מלא זמן בדיוק כזו,עד שפתאום צדה את עיני שוכבת לה בחלון של חנות "ספרינג"....

SARA אמר/ה...

אהבתי מאוד את האאוטפיט!
אפשר לשאול באיזו מצלמה את מצלמת את התמונות?

lian אמר/ה...

תודה!בדרך כלל אני משתמשת ב -
NIKON 50D,
מצלמה מדהימה שאני קצת עושה לה עוול כי אני אוהבת ל"יישן" את התמונות כך שלא תמיד רואים את האיכות האמיתית של הצילום.... (:

אנונימי אמר/ה...

הרגת אותי!!! ריזוטו ויואלדיייייייייייייי אנחנו חייבות לחזור לברצלונה! ולו רק בשביל הריזוטו.....

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג!

אפשר לשאול מאיפה המגפונים?

lian אמר/ה...

תודה!!

המגפונים האלה שאני מכורה אליהם קשות-נקנו בחנות בשם LOLLY בכפר סבא.היה גם זוג בדיוק אותו צורת מגף עם מלא ניטים שהיו הורסות לא פחות,אבל בסוף הלכתי על המאובזמות חח

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...