2.12.09

היום לפני שנה(בערך....)
אז לפני שנה היה חורף? לא זוכרת,אבל זה מה שלבשתי בחורף שעבר.

מתי כבר יהיה צידוק להוציא מהארכיון את המגפיים האלה,שלא לדבר על המעיל!!!!

אני אוהבת את התלבושת הזו כי היא פשוטה.ככה אני.אוהבת נוח.
ועדיין יש בה שיק חורפי נעים.
חולצה מעיל ומגף עור אפור של זארה..גינס של H&M שלא יעלה עליי יותר לעולם אבל עדיין תולה בארון-כי אני לא יכולה להיפרד ממנו.
ותיק חיקוי לפנדי-דגם שהציף את העולם במליון גרסאות,זה בצבע ברונזה הוא של דיווה וכבר הספקתי להחזיר אותו לא הרבה זמן אחרי-כי הוא פשוט התפרק..מסקנה, לא קונים תיק בחנות פיצ'פקעס.טוב, אני כבר מסתייגת מהמסקנה הזו-כי האחרון ששלפתי מאקסוסריז דווקא להיט.
שימו לב בצד לעגלת הקניות סטייל Burberry של סבתא שלי.
חורף נעים.

Facebook Comments

1 אנשים חשבו ש...:

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה! רוצה גם ככה...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...