12.10.11

בעולם הוירטואלי של ימינו, רגע אחד את כותבת על אחרים ורגע אחרי כותבים עליך.......
בקרוב הצצה לדירה מיוחדת מאוד בכתבה שלי במגזין גו סטייל.
עדכונים בהמשך,הנה טיזר קטן..



10.10.11

Fall in Love



מדי עונה אני פותחת את הארון, מוציאה את כל הבגדים, וממיינת,אני לא באמת מפרידה בין חורף לקייץ  אבל בכל זאת מסדרת כך שהדברים יהיו נגישים, כל מיון כזה הוא גם סוג של חיפוש אוצרות שנשכחו, ככל שאני מעמיקה לתוככי הארון אני נתקלת בשרידים מתקופות אחרות שלא יכולתי להעביר הלאה.
פריטים שלא עלו עלי מאז ההריון שאני כל פעם מחפשת פינה לדחוף אותם בארון, ולתייג באופן מטאפורי בקטגוריית- לא אלבש אבל לא יכולה להיפטר...
קטגורייה אחרת היא- 'פריט אספנות' , בעבר היו לי טונות של פריטים בקטגוריה אבל עם השנים הארכיון הדלדל, ובכל זאת מדי פעם אני מוצאת מציאות ושומרת אותן קרוב אלי 'למקרה ש...' כך למשל בשנתיים האחרונות יושבת לי בארון חולצה לבנה עם נקודות שחורות שפתאום הפכה לפריט טרנדי ביותר, או לדוגמא חצאיות מידי של סבתא שלי עם כפתורים בחזית בדיוק כמו שמוכרים היום בכל חנות, ויש גם את הפריטים של 'איזה כייף שקניתי בשנה שעברה ועכשיו זה 'שיא המודה'...'
הנה תקציר הפריטים שהולכים לעבוד אצלי במלתחה בחורף הזה.
*הטרנץ- המעיל הקל הזה מתאים לחורף שלנו, ומתאים לכל לבוש, והוא הפך בשנים האחרונות לפריט מאסט.
*המגף הקלאסי- מגפי עור שקניתי לפני מספר שנים בברצלונה, יש להם חרטום עגול ועקב דמוי עץ ולוק שמזכיר לי את המגפים שקניתי ב14 שקלים ביחד עם קרן חברתי בחנות יד שניה בשנת 1993 (הנה פה), זה מגף סטייל סבנטיז/אייטיזוקייט מוס לובשת משהו בסגנון הזה כבר שנים מה שמחזק את החיבה שלי אליו...אני מודה,הוא יותר יפה במציאות!


*חולצת נקודות, הנה היא בתמונה משנה שעברה....



*אחד מהצבעים החזקים העונה הוא החרדל, שזה צבע מהמם ללא ספק, אבל למי שסובלת מצבע עור בגוון עוף כמו שלי, לא הייתי ממליצה ללבוש חלק עליון בצבע הזה, במקום אני משלבת אותו באלמנטים אחרים השמלה הזו בצבע כחול נייבי והדפס, נמכרה ביחד עם הסרט החרדלי הזה שנותן לה איזה טוויסט מעניין.


*גליץ אנד גלאם- הרוקנרול ממשיך להשפיע על האופנה בשנים האחרונות בכל זוית, מקולקציות סטייל הגלאם רוק דייויד בואי של בית בלמין עד להשפעות הגראנג'יות של נירוונה, העונה באגף הטרנדים החמים לוהט המראה הנוצץ, פייטים ושות', הקרדיגן בתמונה עטוי פייאטים במראה עור נחש  הוא פריט שקניתי באביב שעבר בפול אנד בר החביבים עליי. מה שאני אוהבת בו שהפנים שלו עשוי טריקו בצבע אפור מלאנג', מה ש'מוריד' את הטון
,והופך אותו ליותר קולי ולא נוצץ בהגזמה, בשילוב כזה עם גינס וטי שירט הוא אפילו יום יומי.

 *גינס בגזרה מתרחבת/פדלפון/פלייר איך שתרצו לקרוא להם, אני תמיד אעדיף רגל מתרחבת על סקיני..בסופו של דבר הם הכי מחמיאים, בקייץ הזה כבר היה לי ברור שאני צריכה זוג, כי עכשיו זה כבר אפשרי ללבוש אותם בלי שאראה כאילו התחפשתי לשנות ה90 או משהו כזה, אז יצאתי למסע חיפושים, אבל זה היה מוקדם מדי, בH&M מצאתי את הזוג הזה אבל גובה המותן  לא גבוה מספיק כמו שרציתי, הוא גם לא נמוך אמצע כזה, בכל זאת הם הלכו יפה עם סנדלי פלטפורמה חומות עם עקב עץ  וגופייה פרחונית.באחד הימים ישבתי עם חבורת מעצבות אופנה ודיווחתי להן על הרכישה הזו עוד בטרם לבשתי , וכשהגעתי לבושה בג'ינס האלו סחטתי מהן קריאות התפעלות שאישרו שהוא אכן מחמיא!
*הבלייזר או זקט טריקו, כזה או כזה, בצבע שחור הוא פשוט משלים את ההופעה בכל מצב, ובכל צבע אחר הוא יכול לעשות הופעה, יש העונה צבעים מדליקים, פוקסיה ירוק ועוד.....


*תיק מרובע-מזכיר לי תיק ישן שלקחתי לסבתא שלי, הצבע מעולה, חייבת מגפיים בצבע הזה!!!הדפס סוסים אופנתי ברקע כחול..מה עוד צריך?


* ג'ינס הוינטג' הקצת מכוער- בשנות ה90 לבשנות ליווי'ס כפתורים בגיזרה מחרידה,עם מותן קצת גבוהה, ולצבע המיוחד שלהם, גוון תכלת משופשף מאוד קראו USED, הגינסים האלה היו יקרים יותר מסתם ליוויס,הגינס הזה חוזר אם זה בכאלה שנקנו ביד שניה, או ווריאציות על המקור כמו זה בתמונה.


*חולצה גברית- לאחר העדרות של לא מעט שנים, לפחות מהארון שלי, היא חוזרת ובגדול.
החולצה המחוייטת הגברית, (לא זו עם הקשירות והשיפון זה משהו אחר...) 
חולצת כפתורים בגזרה ישרה ומינימלסטית שניתן לשלב עם כל דבר, גינס, מכנסיים, חצאיות בכל אורך, מכנסונים מה שתרצו. אני התאבזרתי באחת לבנה ואחת שחורה.


והנה שיר שהולך ישר לWINTER PLAYLIST MIX שלי...



4.10.11

הגן הקסום-behind the scenes

הנה כמה תמונות שצילמתי מאחורי הקלעים של הפקה מקסימה ומושקעת שעיצבה והפיקה קרן שביט עבור 'זמנים מודרנים' של ידיעות אחרונות  (יצא לקראת ראש השנה), הלוקיישן גן ארועים מיוחד במינו "הבאר של סבא" , את ההפקה עצמה ועוד אתם יכולים לראות בבלוג של קרן- "טוב ויפה"
צילום ועיבוד:ליאן מונין

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...